Цей сайт використовує файли cookie. Залишаючись на веб-сайті, ви погоджуєтеся з нашими правилами використання файлів cookie. Втім, ви можете змінити налаштування.
Дізнайтеся більше.
close

Пишіть нам

Тип запита:
Product Information
Товарна лінія *
Модель *
Дата покупки *
Серійний номер *
Щоб допомогти нам у наданні технічної підтримки, будь ласка, введіть серійний номер Вашого продукту
In case of queries related to Service & Warranty or Technical Support, kindly visit respective categories above.
Опис неполадки
Будь ласка, надайте короткий опис Вашого запиту в полі теми, після чого наведіть детальне пояснення в полі опису нижче.
Тема *
Детальне пояснення *
Підтвердження здійснення покупки
Вибрати
Будь-яка вимога гарантії повинна супроводжуватися дійсним доказом купівлі. При відсутності такого документy BenQ пропонує провести необхідний ремонт за платню
The following file(s) has been attached :
Прикріплення
Загальний розмір прикріплених даних не повинен перевищувати 2 МБ. Допустимі типи файлів: TXT,PDF,JPG,PNG. Щоб додати прикріплений файл, клацніть на кнопці Browse (Переглянути), знайдіть та оберіть файл на комп’ютері, а потім клацніть на кнопці Attach (Прикріпити), якщо Ваш браузер автоматично не прикріплює файл.
Вибрати
The following file(s) has been attached :
Існуюча справа RMA
Якщо Ви вже маєте запит до технічної підтримки компанії BenQ, будь ласка, введіть номер RMA тієї справи тут.
Номер RMA
Особисті дані
Тип компанії *
Ім’я *
Прізвище *
Адреса електронної пошти *
Номер телефону *
Факс
Країна *
Основна адреса
Адресний рядок 1 *
Адресний рядок 2
Поштовий індекс *
Населений пункт *
Адреса доставки
Адресний рядок 1 *
Адресний рядок 2
Поштовий індекс *
Населений пункт *
Уведіть правильний текст із зображення Captcha *    
Після подання цієї форми та реєстрації вашого запиту система автоматично відправить вам електронний лист-підтвердження із номером вашої справи. Впевніться, що електронна адреса noreply@benq.eu не блокується будь-яким встановленим у вас фільтром або засобом блокування небажаної електронної пошти.

Якщо ви не отримали лист-підтвердження протягом більш ніж години з моменту подання запиту, зателефонуйте службі підтримки BenQ за номером, вказаним на нашому веб-сайті http://www.benq.ua/support/call_us/. Не подавайте форму повторно.

Натискаючи кнопку «Надіслати», я розумію та погоджуюся з тим, що надіслана інформація може бути використана компанією BenQ з єдиною метою — покращення та персоналізації послуги. Я розумію, що ця інформація не передаватиметься будь-якій третій стороні та призначена тільки для внутрішнього використання.
Надіслати